lørdag den 5. juni 2010

Wow jeg ser på Istedgades boghandel med endnu nyere øjne efter distortionomgang i går hvor Escho spillede musik og vi så Nikolas live, det var for fedt, virkelig, og boghandleren dansede lystigt rundt med bøger i hænderne og kastede dem ud til folk (bl.a. erotikkens historie, kafka: processen, lise nørregaard: jeg gik mig over sø og land (som en tyk mand der blev afvist af dørmanden til mckluds fordi han var for fuld sagde til mig og pegede på lises bog: det er også en måde at tisse på, nå)) jeg fik den her bog med vild titel: Kom se mig dø og hvis forside fascinerer mig meget, desværre kun i photobooth gengivelse for min computer er mit eneste elektroniske udstyr pt. (og desværre spejlvendt fordi computeren ikke ville samarbejde). I aften ingenting eller også Vera November og er de sjældne i Huset i Magstræde v/Dameulove(60 kr) , eller oplæsninger i rundetårn (men vil jeg give mange penge for at se lars skinnebach læse paul celan op? jeg er ret ligeglad med de andre oplæsninger, men spændt på hvordan skinnebach ville gribe celan op ift hans egne aggressive oplæsninger og så videre, men måske er 60 kr okay, nå,) så er der de nye tidskrift viasavis der også holder fest et sted på var det vester voldgade? ja det er er jo ikke information nok, og så er der også distortion final party, men det tror jeg ikke jeg gider. skriv hvis vi skal tage af sted, sidder bare og læser. kh