søndag den 30. juni 2013

Jeg har ikke så meget tid til at skrive på mit eget for tiden. Jeg er i gang med et større manuskript, som kræver tid at vende tilbage til og så videre. Men ved siden af det hele skriver jeg disse små hæfter for min egen skyld. Jeg arbejder med en form, hvor jeg skriver et helt hæfte i en køre og hæftet består af 25 digte af fem linier. Det skal være færdigt på en dag, gerne mindre tid, timer, man kan rette lidt i det, men så skal det være færdigt.

Her er den første: American Idol Hunger Games

 Her er et uddrag:

Her er den anden jeg lavede, den er en slags efterfølger, Buyer's Remorse:
 Der står noget, som:

Det næste hæfte er et større projekt, jeg har besluttet mig for at der skal være 100 digte (eller måske mere, 150, 250, idk), og det hele behøver ikke at være skrevet på en dag, men det består stadigvæk af digte af fem linier. Indtilvidere har jeg skrevet 120, men de er ikke alle sammen lige gode.
Her ligger 108 udklippede på mit bord. Ja, jeg laver basically det samme, som da jeg var ti år:


Her er de i en konvolut med titlen: Når den hvide rose. Det er ulykkelige kærlighedsdigte.





 Her er fem af digtene fra konvolutten:


Jeg ved ikke, hvad der skal ske med det. Jeg skriver det til mig selv. Nu fik I også lidt at se. Tak for det. Kærlig hilsen Olga