tirsdag den 14. januar 2014

I januar er folk meget søvnløse, og jeg døjer også meget med søvnløshed. Her er nogen gode råd, jeg har samlet sammen om det:

Sørg for at komme udenfor inden kl 12 - det er noget med lyset. Nogen gange bare at gå ned med skraldet er nok.
Beslut dig for, at du ikke må planlægge i tankerne, når du skal sove. Hver gang du tænker på næste dag, så skub tanken bort. Det her virker!
Min mor siger altid jeg skal motionere, men fuck hvor jeg hader at løbe i byen, men så danser jeg lidt i stedet og føler mig åndssvag. Men at danse er lol.
Lad være med at spise noget cirka 3-4 timer inden du planlægger at sove. I'm serious!
Lad vær med at stirre på telefon eller computer eller anden lyskilde, i de sidste 30 min inden du skal sove.
Lad være med at arbejde i det samme værelse, som du sover i.
Blobeblob.