onsdag den 12. november 2014

Så sker der også det for tiden, at jeg er med på Højskolernes plakater. Jeg har gået og undervist på Testrup Højskole og var meget glad for det. Jeg synes, at det kan være en utroligt god ting at gøre, specielt hvis man har tendens til at føle sig stresset. Hvis man er nervøs for, at det bliver svært at bo tæt på og sammen med så mange folk, så kan jeg sige, at hvis man husker at tage sig al den alene-tid man har brug for, så kan det blive helt nemt. Her står jeg så og smiler fjoget <3 p="">
Jeg har også rodet mig ud i en anden sag, nemlig at jeg om torsdagen læser et digt op i fjernsynet på DR3 i det program, der hedder Monte Carlo på DR3. Dealen er at jeg hver gang skal skrive et nyt digt til programmet, der handler om ugen der gik. Så har jeg skrevet om papirløse, Luxemburg og Halloween. Heavy stuff. Det står jeg så og gør hver torsdag indtil jul. Her er en cute baby-hunde gif:

Nu får jeg garanteret en masse mails om nye kommentarer fra den samme latterlige mand, der altid synes han skal fortælle mig noget om mine bryster og mit talent og hvor forkert, jeg bruger det, når jeg opdaterer på bloggen. Til ham kan jeg bare sige: shut the fuck up og gå hjem. Her er et billede af bacon og hår: