onsdag den 9. september 2009

Lille sygdom og kedsomhed

Jeg snegler rundt i lejligheden med en kampklar influenza og keder mig helt vildt, så her en pænt selvoptaget post. Vejret er så godt udenfor, mens jeg hoster og harker indenfor sammen med P1 og et forkølet kamera, jeg virkelig ville ønske var bedre.
Her et billede af Sigurd fra i søndags, den dag feberen for alvor indtraf. Vi så Mike Nelson på Statens Museum for Kunst, klart anbefalelsesværdigt


Jeg har allerede brugt septembers penge på følgende: en uldkasket, en mohairvest, en sort kjole, et par sorte sko (H&Ms udgave af HOPEs), At komme til skriften af Helene Cixous (og Med blå øjne sort hår af Duras, men den kunne jeg ikke lige finde), regninger (et lille udsnit), ansigtsplejeprodukter fra apoteket og mad fra Netto (den lange kvittering).


Billeder på væggen i soveværelset:


Det her billede med tørrede markblomster har min far lavet til mig. Jeg har også lavet et til ham.