søndag den 27. juni 2010

STATUS

I morgen skal jeg flytte fra mit vidunderlige værelse på frederiksberg.
Det er lidt sørgeligt og jeg pakker ned i varmen og hører vm på p3, jeg tror på Tyskland, Argentina, Spanien, Paraguay og måske Holland som top 6.

Jeg læser:
The bell af Iris Murdoch
og The Lunar Beadekker af Mina Loy
de irriterer mig meget at jeg ikke kan læse dem færdig fordi jeg må læse:
en islandsk fiskebysroman og en erotisk kvindefortælling som skal anmeldes i femina
og et manuskript der skal have en konsulentudtalelse med hos rosinante.

Jeg spiser: en marsbar.

Snart Åland i en uge med Olivia og til august Cori.
Og en campingvogn i Dronning Mølle og sommerhus i Rørvig.

Og antologien fra forfatterskolen kommer til september, der er utroligt lang tid til, også selvom den næsten er færdig.
Måske kommer jeg ind på litteraturvidenskab til september og så fylder jeg 24.

Vi laver et forlag der hedder Kategori Utopi.

Farvel Bülowsvej.