fredag den 16. august 2013

Når jeg skriver på en ny bog og begynder at tænke på, hvad Lars Bukdahl vil mene om det:


Når jeg skriver på en ny bog og begynder at tænke på, hvad Lars Skinnebach vil mene om det:


Når jeg skriver på en ny bog og begynder at tænke på, hvad Lars Frost vil mene om det:


Når jeg skriver på en ny bog og begynder at tænke på, hvad Lars Løkke vil mene om det:


Når jeg skriver på en ny bog og begynder at tænke på, om mon Lars von Trier nogensinde får det læst:


Når jeg begynder at skrive om roser:


Når jeg begynder at blive sentimental:


Når jeg holder op med at elske:


Når jeg tager en drink:


Når jeg bruger alle mine penge:


Når jeg skriver en besked mere end jeg burde og ikke får svar:


Når jeg vælger at blive digter:


Når jeg opdaterer min blog:



One love