onsdag den 7. august 2013

Så er der nyt fra Sverige, Norge og Danmark. Forlaget/Tidsskriftet UNDER har udgivet den her seje antologi, med den dejlige titel "Förlåt och förlåt och förlåt". Line-uppet er pretty heftigt, hvis I spørger mig. Det jeg mener er, det her en vild nok antologi over helt ny, nordisk poesi. Jeg har selv bidraget med nogen digte, som ingen steder hører hjemme. Og så har jeg selvfølgelig kun læst danskerne indtil videre, jeg sindssyge menneske, men jeg har haft lungebetændelse og diverse og der læste jeg bare Knausgaard i feberen.
Jeg fik den med posten i flot pakke. Man kan købe den på audiatur her: ET LINK
 Bidragere: Helena Fagertun, Lars Haga Raavand, Khashayar Naderehvandi, Rasmus Halling Nielsen, Signe N Hammar, Hanna Rajs Lundström, Olga Ravn, Jeny Rengman, Aina Villanger, Pernilla Berglund, Caspar Eric, Amalie Smith, Tom W-O Silkeberg, Asta Olivia Nordenhof, Anja Høvik Strømsted, Johanne Lykke Holm, Isis Mühleisen, Julie Sten-Knudsen, Mirian Due, Theis Ørntoft, Ole-Petter Arneberg, A.K.R.O.N.Y.M, fikssion

Sådan ser den ud. Der er smæk på.