onsdag den 13. november 2013

Nå, men jeg lavede lige nogen gifs på Victor Boys blog, dem kan I da også få her:

Her er et slags gif-lang-digt:


Da Victor Boy skrev, at jeg kunne overtage hans blog i en dag:


Og hver gang, jeg igen får at vide, at han altså er over 18:
Keanu Woah

Faktisk har Victor Boy og jeg aldrig ført en længerevarende samtale, who are we kidding, vi er litteraturfolk, it would probably go like this:
         image

Men ellers går det sådan her for mig for tiden:
computing

This is my heart:
image

Whatever, det er fire måneder siden jeg blev dumpet, the heartbreak has returned like this:

Og this is me, når mit rebound scorer en anden pige til festen:


Men hey så tager Stine Pilgaard mig med på bodega i Valby:


And we look at each other, taler om vores kommende bøger, and be like:


Så tog jeg lige til litteraturfestival på Vestjyllands højskole, og folk spurgte om det gik godt:


Og de forsøgte at opmuntre mig:


På værelset i natten, stirre på sine hænder:
monsterman:

From the trailer for She-Wolf of London (1946)

Writing poetry:
Crying

Gå ned og hænge ud under halvtaget:


Inside I'm like this:



Tage på Eiffelbar og blive fortalt at man anmelder dårligt, fordi man ikke tænker nok:
23 Culturally Important "#Judging You" GIFs

Følge hastigheden på Yahya Hassans karriere:


Forklare sine elever hvordan en grotesk tekst fungerer:


Endelig i dybet af mit hjerte forstå, at flere mennesker har læst mine gifs end mine digte:


Basicly:
Så what else is new:


Og her lidt om at være flere ting på en gang (seriously, who isn't?):

Når folk siger til mig og Victor at vi måske skulle være noget andet end digtere, and we be like:
chloe

Chris Rock HUH WTF?
Taylor Swift Mind Blown
OMG CAT
Conan Approves
Vi ser på hinanden hen over internettet:
A Toast

Vi bader i ny dansk litteratur:
  Pouring Popcorn in Mouth

Digter, blogger, tweeter, litteraturstuderende, oversætter, underviser, formidler, kritiker, whatever:
both

Og så vil jeg i øvrigt gerne anbefale den her gif-blog: When You Go To Biskops-Arno


Frøydis Sollid Simonsen tegnede de forskellige bidragsydere til Victors blog (mega sejt!), her har hun tegnet mig. Jeg var helt oppe og køre over portrættet og lagde det op som profilbillede på face, men da jeg så så det som et lille ikon, hvor man ik helt ku se, hvad det var, så var jeg bare sådan: åh, det ligner kønsorganer. 

Og så ændrede jeg det hurtigt til det her billede, taget af 10tals mega seje Anna Classon, hvor jeg kører den vilde Nik og Jay-stil med posing. Generation Americas Next Top Model, ja, det er os:

Når what else is new? Jeg er helt oppe og køre over den nye sæson af American Horror Story - Coven, som handler om en hekseskole (yeah):