søndag den 29. december 2013

Hey you guys. Sorry julekalenderen gik i stå, men real life happened. Det forsøger jeg lige at råde bod på, så her kommer resten af julekalenderen frem til dags dato. Jeg tager til Norge om et par timer, ved ik om der er wifi i skoven, så this is it indtil videre. Godt nytår!

d. 20.
Vi starter med et par heksegifs, klart. Det her er mig, når jeg vågner op i min egen seng i min egen lejlighed og ikke længere er fuldtidsansat på en mark. Først er jeg sådan:

Men så er jeg sådan:


d. 21. Ned på gaden, slentre op og ned ad Nørrebrogade, har ikke spist junkfood i fem måneder, bitch be like:
girl scratching dj on pancakes

Forsøge at leve op til den afsindigt smarte dresscode, jeg havde glemt, pigerne fyrede op for i Kbh:
men in black deal with it fail

d. 22.
Julefrokost og alkohol, et referat:
28 Of The Biggest Kid Fails Of All Time

d. 23
Min krop har kun en ting at sige til det:
rushmore burning middle finger

d. 24.
Juleaften, mig indeni:


Juleaften, mig udenpå:
yee haw

d. 25.
Tusind tak for den fine gave:


d. 26.
Når det er blevet min skæbne at anmelde midaldrende mænd:
30 Funny Daily Life Reaction Gifs For When...




d. 27.
Jeg har én love affair pt, og den er med udsalget:


Så når Isabel Marant sweateren nedsat m 70% ryger lige for næsen af mig:


d. 28.
Når nogen, jeg har anmeldt dårligt, siger, jeg ikke ved, hvad en depression er:
Knee Slapper

d. 29.
Hvad de kræver af mig:
anjelica huston (34) Animated Gif on Giphy
Hvad jeg giver dem:

Never forget to rock on!