lørdag den 29. marts 2014

Links time


Sorry, at jeg har været så fraværende på det sidste på denne lille blog.
Ak. Det er i dag den 50. dag, jeg befinder mig i New York.
Men stille har jeg ikke siddet. Så nu kommer link-time med selvoptaget overskrift.

Jeg skrev det her for Information, og folk gik ok pænt amok over det: Sorry Mallarmé
Så er det jo dejligt, at Henrik Dahl altid kan skride ind og tage al opmærksomhed med et aparte forslag. Det må være Henrik Dahls superevne, hvis man føler sig udsat i medierne, så skal man bare få Henrik Dahl på banen, og han vil tage al sendetid fra en.

Så er jeg begyndt at skrive og anmelde for Politiken.

Her har jeg skrevet noget om at skrive klummer: At skrive er en måde at tænke på

Her har jeg anmeldt Søren Ulrik Thomsens samlede værker (vild opgave!): På klubværelse med døden

Her har jeg anmeldt Ninette Larsens debut 'Hybrid': Det skønne er skønt nok

Her har jeg anmeldt Glenn Christians digtsamling 'Mudret sol': Digtet som peepshow

Og her siger jeg i øvrigt noget til Vagant: At tage den begærede krop og gøre den slimet

Her kan man høre Mette Moestrup og jeg selv tale om vores igangværende oversættelse af Sylvia Plaths "The Bell Jar" på Skønlitteratur på P1: Kvindesagen

See you guys!